25 augusti 2013 söndag

En lugn dag. Fint i kyrkan. Miriam har farit till Stockholm - mycket att göra när Polar-priset skall delas ut med utsmyckning av middagsbord m m. Har suttit ute i hammocken och fångat de sena solstrålarna. Vattnat i växthuset och plockat in de mogna tomaterna och käkat lite ärtskidor. Annars bara ätit och vilat och pratat i telefon. Sett på TV om nästan tama svartbjörnar och hälften av Paradise. En annan dag fortsätter jag med min s k presentation av mig själv. Så får det bli

Kommentarer
Postat av: Ulla-Britt

Vad mysigt att sitta i hammocken och njuta,vi har ju haft en solig och varm helg,vårt äppelträd på gården bär frukt och grannarna går och plockar,kanske till en äppelkaka.Hade jag bott närmare hade jag velat sitta med dig i hammocken och äta ärtskidor,som är så gott och vara tyst och bara finnas till!

Svar: men just så skulle vi ha det Ullabella. Synd att det skall vara så svårt
marianne näslund

2013-08-26 @ 09:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0