2 sept 2013

Det "kryper" i benen men skall försöka koncentrera mig. Känner mig dränerad. Men dock - jag fick idag oförhappandes ett trevligt besök av f d chefen för Bodens släktforskarförening med hans fru och sen kom Robert också och det blev prat om samhälle/politik och det var stimulerande att höra på. Jag är nog lite lapp/same för jag vill gärna vara ute - bara för att andas uteluft och helst sova ute. Nu har det ju blivit kallare, just nu är det ca 12 grader ute och klockan är 23.02. Gick ut en stund och satte mig på bron och tyckte inte alls att det var kallt. Stilla, mörkt och ljummet var det. I morgon skall jag plocka in alla gröna tomater - och det är ganska många - och göra grön tomatmarmelad. Den gula tomatplantan har säkert haft ca 50 tomater och dom är inte små men inte lika syrliga och saftiga som de röda. Skall nog börja med att ta bort mina Sugar Snaps-plantor snart också. fast det är många blommor kvar Har haft en rik skörd

Kommentarer
Postat av: Gun

Låter trevligt... hösten är ganska skön Majsan.

Svar: ja hösten är när den väl kommer å riktigt den mest dramatiska
marianne näslund

2013-09-03 @ 21:45:44
Postat av: Ulla-Britt

Hallå där högtryck på gång det blir varmt och skönt
Du kan sitta på trappan ännu ett tag och njuta!Lite kallt om rumpan kanske men ta ut en dyna att sitta på! :)

Svar: jag har ju hammocken med dynor men när det blir riktigt mörkt ute är det nära till hands med bara bron
marianne näslund

2013-09-04 @ 15:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0